Kupon Diskaun
Sah Hanya Untuk Harga Biasa Kami

a) My Qalam = RM 320 - RM 50 = RM 270
b) PQ 15 = RM 260 - RM 50 = RM 210
c) Jam Azan Digital = RM 380 - RM 50 = RM 330

p/s : Untuk My Qalam & PQ 15 PERCUMA Tasbih Digital
  • Sila pilih ruang ini jika tebus kupon beli Jam Azan Digital
Powered byEMF Form Builder
Report Abuse

Wednesday 2 January 2013


Saya Ingin Mengajak Sahabat-sahabat

2 Hari Berlalu Di Bulan Januari 2013

Pelabagai IMPIAN Masing-masing

Jom BINA “IMPIAN”

Yang manakah IMPIAN lebih JELAS?

a) Saya Nak Pendapatan Bulanan RM 10,000 Keatas Pada Tahun 2013 Dengan Berniaga Pakaian
b) Saya Nak berpendapatan 5 angka pada tahun 2013
c) Saya Nak Pendapatan Bulanan RM 10,000 Keatas Pada Tahun 2013 Dengan Berniaga Pakaian menjual melalui PEMASARAN Facebook / menjual di pasar malam / membuka kedai pakaian sendiri
d) Saya Nak Berpendapatan RM 10,000 Sebulan Dengan Berniaga

Setelah Anda Ada MATLAMAT / IMPIAN JELAS... maka jawablah semua persolan dibawah .....

What , Why , When , Who , How

What – Apa IMPIAN Anda
Why – Nawaitu & Tujuan memasang IMPIAN
When – Bila target anda untuk capai IMPIAN anda
Who – Siapa DIRI anda (kelemahan / kelebihan anda)
How – Solusi anda / strategi anda

Selamat Beramal..... renung-renungkan.....

http://bit.ly/mudahnyarezeki

No comments:

Post a Comment